Kaubamärkidest
Ebbe ammutab inspiratsiooni Skandinaavia maastikust ning oma armastusest lihtsate asjade vastu. Nende kollektsioon on lihtne, moderne ning funktsionaalne. Lisades riietele juurde natuke teksariiet ning lõpptulemuseks saame tulemuseks niinimetatud Skandinaavia lihtsuse.
Olles truud oma Lõuna-Rootsi juurtele ning Malmö rannaäärsel asuva kodu hingele on Ebbe kollektsioonides alati esindatud meretemaatika.
Ebbe asutajad armastavad teksariiet. Õigesti istuvad teksad ning lahedad detailid muudavad kõik lapsed rõõmsaks. Nii algaski Ebbe lugu. Ebbe sai alguse kolme poja isa ja teksade fanaatiku Mikael Thor’i unistustest, kelle soov on riietada lapsed lihtsatesse kuid stiilsetesse riietesse, mis sobivad nii poistele kui ka tüdrukutele, lastele ja beebidele. Kaubamärgi nime valis ta ühe oma poja Ebbe järgi.
Ki ET LA on loodud kolme lapsepõlve sõbra poolt, kelle sooviks oli tuua kaks maailma omavehel kokku: lastetooted ja mood. Nende innovatiivne ja algupärane teekond algas 2010. aastal, kui nad tulid välja oma esimeste purunematute ja kahte pidi kantavate (unikaalne turul) päikeseprillidega lastele. Nendeks olid Diabola päikeseprillid, mida oli tol hetkel kahte erinevat suurust ning mis tõid neile mitmeid auhindu.
Nii sai alguse kõrge kaitsega laste aksessuaaride kaubamärk, mis on esindatud rohkem kui 30 riigis.
Ki ET LA andekas kunstiline juht, Anne-Charlotte Le Grand, kujundab kõik kaubamärgi aksessuaarid Pariisi südames.
Disaini osas pöörab Ki ET LA suurt tähelepanu materjalile, sobivusele ja värvidele. Ki ET LA’le meeldib ammutada inspiratsiooni täiskasvanute klassikutest ja anda neile uus hingamine. Nendeks on näiteks triibud, lipsud, mustrid, retro stiil erksade värvidega ning Prantsuse šikk stiil, et tuua lasteni lahe mänguline stiil.
Ki ET LA on suutnud end pärast kaubamärgi asutamist tuua maailmakaardile tänu erilisetele, värvilisetele, stiilsetele ning nutikatele aksessuaaridele.
Milledeux on Taanis asuv pereäri.
Milledeux loomise idee sai alguse sellest, kui tütar Emilie sündis 2014. aasta maikuus ning nad ei suutnud leida juukseaksessuaare, mis vastaksid nende standarditele. Sealt tekkis idee hakkata looma ise juukseaksessuaare.
Põhiprobleemiks oli see, et juukseaksessuaaride metallklambrid sisaldasid liiga palju niklit ning klambritel olid õrnasid juukseid lõhkuvad “hambad”. Lisaks sellele oli väike valik stiilide ja värvide osas.
Nad otsustasid kõike seda muuta ning kasutada ainult niklivaba metalli, sertifiteeritud ÖKO-TEX® materjali ning klambreid ilma “hammasteta”, kuid mis püsiksid siiski ka väga lühikestel ja õhukestel juustel. Nad otsustasid, et hakkavad pakkuma ka erinevaid stiile ja värve, mis sobiksid kokku kõikide riietega.
Milledeux’l on olemas kaks kollektsiooni autentse Liberty of London materjaliga, mis on klassikaline, stiilne, kõrgkvaliteetne ning valmistatud sertifitseeritud ÖKO-TEX® paelast.
Nimi, Milledeux, tuleneb algsest ideest panna kaubamärgi nimeks Emilie et Les Deux Chines, mis tähendab tõlkes Emilie’t ja kahte koera. Algselt mõeldud nimi oli siiski liiga pikk ning seda oli keeruline hääldada, millepärast võeti vastu otsus nimi lühendada. Nii sündis nimi Milledeux. Mille’ga on esindatud Emilie hüüdnimi ja deux’ga on tähistatud ka nende kaks koera.
Kuna kvaliteet on Milledeux’ile kõige olulisem, siis nad üritavad tagada, et kõik tooted vastaksid nende kõrgkvaliteetsetele standarditele.
Kõik Milledeux tooted on käsitsi valmistatud, kasutades ainult parimaid materjale.
Sabrina ja Emily kohtusid 2007. aastal puhkusel olles basseini ääres, kui nende lapsed tundsid teineteist ära.
Emad, kellel oli kahe peale kokku kuus last, jagasid ühiseid huvisid ning frustratsiooni stiilsete UV kaitsega rannariiete vähesue üle. Nende frustratsioonist sündis idee luua Sunuva.
Sunuvast on saanud alates loomise hetkest ülemaailmne moekaubamärk lastele. Sunuva mustrid on inspireeritud Sabrina ja Emily lemmikute reisisihtkohtade ja kõige meeldejäävamate seikluste põhjal. Selliste mustritega suudab Sunuva rannatoodetele pakkuda lisaks päikesekaitsele ka imelist stiili.
Kõik Sunuva rannariided on valmistatud kõrgkvaliteetsest UPF 50+ materjalist, mis kaitseb kahjuliku päikesekiirguse eest rohkem kui 97% ulatuses. Sunuva on tunnustatud ka Suurbritannia Nahahaiguste Seltsi poolt pakkudes UV kaitsega rannariietust, mida armastavad nii stiilitundlikud vanemad kui ka lapsed.